FANDOM

Jonas Kahnwald – syn Michaela i Hannah Kahnwaldów. Po samobójstwie ojca Jonas przeżył traumę. Po zniknięciu Mikkela Nielsena, Jonas znalazł mapę w pracowni swojego ojca i otrzymał paczkę od nieznajomego, co doprowadziło go do odkrycia tunelu czasoprzestrzennego, który przenosi w przeszłość i przyszłość.

Historia Edytuj

Rodzina Edytuj

Jonas jest synem Hannah i Michaela Kahnwaldów. Michael Kahnwald był w rzeczywistości Mikkelem Nielsenem, który przeniósł się w czasie z 2019 do 1986 roku. Ines Kahnwald zaadoptowała młodego Mikkela, a zatem rodziną Jonasa ze strony ojca są Nielsenowie: Urlich i Katharina są jego dziadkami, Martha jest jego ciotką, a Magnus wujkiem.

Osobowość Edytuj

Jonas ma introwertyczny, cichy typ osobowości, połączony z zespołem stresu pourazowego, z którym zmaga się od śmierci swojego ojca. Ciekawi go wizja podróży w czasie, odkąd został w to wtajemniczony przez swoje przyszłe "ja" (nieznajomego). Zrozumiał wtedy, że musi niszczyć tunele czasoprzestrzenne, aby wszystko wróciło do normy. W przyszłości jego charakter pozostał w większości niezmieniony, ale Jonas stał się bardziej znudzony otaczającym go światem i cyniczny. Był nieświadomy, że jego działania wcale nie prowadzą do zniszczenia tunelu czasoprzestrzennego, tylko do jego powstania.